Alla inlägg den 30 april 2010

Av anniina tolvanen jonsson - 30 april 2010 11:55

Japp då va det officielt så nu kan jag också berätta de goda nyheterna min käre far är nu bostadslös och ska ta sitt pick och pack och flytta till stockholm JIPPIE , hur bra som helst känns det att pappa och maria kommer närmare oss och mamma ska flytta hit till finland nu fattas de ju bara att lilla syster och nisse flyttar till stockholm också så har jag hela familjen ganska nära :)


Nu hoppas ja bara att min käre far hittar någon stanns att bo i stockholm så han inte behöver stressa och få en hjärtinfarkt på köpet .

Men ja vet att allt löser sig , ja är så glad att ja inte riktigt vet vad ja ska göra med alla känslor de liksom bubblar över just nu   


I alla fall så kan jag nog säga att våran son har nu fått in sin sömnsrytm i sitt nya rum han sover hela nätterna och vaknar först vid 8 på morgonen de är helt lyx och som pappa säger lyckliga barn sover gott då säger jag även lyckliga mammor sover gott !


Idag ska vi fara till Karjalohja som ligger drygt en timme från där vi bor ,vi ska till juhanis släkts stuga och vara där över helgen de ska bli helt underbart att få njuta av naturen och ren och frisk luft .

Hoppas alla får en bra valborg puss och kram på er allesammans   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Finskatrollet och hennes familjs vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards