Alla inlägg den 22 april 2010

Av anniina tolvanen jonsson - 22 april 2010 12:26

  Vaknade klockan sju imorse och var helt taggad på att få tillbringa dagen ute med mitt lilla troll ,promenera och leka i parken osv . så vi hoppar upp ur sängen då pappan åker på jobb och äter frukost och leker en timme ,sen när ja öppnar gardinerna så ser ja till min förvåning SNÖ eller mer snöblandat regn oj va besviken ja vart.

Nåja ja kan ändå inte göra något åt saken så jag fick helt enkelt tänka om.

Jag la William att sova en stund och sen när han vaknade så bestämde han sig för att HAN ska minsan bada , hans badbalja va full i vatten sen igår så han gör finaste dykningen rätt ner i baljan *ler* och där satt han och plaskade och lekte säkert en halv timme .

När de va färdig badat så bestämde jag mig för att vi ska ta och städa lite och de tyckte William va en helt bra idé, jag plockade fram dammsugaren och börjar att städa jag upptäcker snart att jag inte är ensam om att hålla i dammsugar stycket ,där står det lilla trollet vid min sida och hjälper mamma *mammas lilla hjälpreda * vi fick fint och rent när vi gjorde de tillsammans, sen skrurade vi golvet och jag menar inte att ja gjorde de ensam nejnejnej lilla hjälpredan han skulle också skura    Så nu har vi ett rent och fint hem igen som doftar gott .


Klockan är nu här på andra sidan de blå kvart i två och ja sitter fortfarande i nattlinne och dricker kaffe och ska snart ta och äte min lunch , den lilla vart så trött efter allt städande så han fick ta en liten powernap så han orkar med resten av allt som mamma har planerat !                                                 
        


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Finskatrollet och hennes familjs vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards