Alla inlägg den 29 april 2010

Av anniina tolvanen jonsson - 29 april 2010 13:06

  God morgon eller förmiddag !

Ännu en natt då vårat troll sovit som en prins han vaknade först klockan 8.20 de kallar ja lyx , dock så har jag en liten i magen som inte tycker att mamman i familjen ska få sova så mycket som de två andra i familjen ännu en natt av extremt hårda sparkar ,på morgonen då jag vaknar så känns de som någon har slagit mig med hammare i nedre regionen :S men de är så här att vara gravid har ja lärt mig för det mesta underbart men de har också så sina mörka sidor.

Längtar otroligt mycket nu till förlossningen då ja får träffa våran lilla för första gången.

William pratade med magen idag han hade mycket att berätta verkade de som ,han satt munnen mot magen och små skrek lite i mellan åt hehe .


Just nu så sitter jag och dricker kaffe och lyssnar på lite bra musik medans trollet sover och regnet öser ner i muminlandet .

Laleh-hide away

John mayer-waiting on the world to change

Brad paisley-whisky lullaby *penntrollet*

Leonard cohen-take this waltz *pappa*

Vaya con dios-nah nah nah

Eva cassidy-fields of gold

och en massa annan bra musik (minnen minnen minnen)


Just nu hemma i sverige händer det något väldigt speciellt men ja vet inte om ja får berätta ännu så ja väntar en stund till ,de är något bra och roligt och som ja ser fram emot och de har med pappa att göra. :)


ojojoj ja glömde nästan bort att berätta att William har lärt sig stå upp helt själv utan stöd och resa sig från golvet utan stöd han tar upp saker samtidigt och idag tog han sitt första steg utan att hålla i något, hur spännande är inte de här igentligen och sen tror ja minnsan att ja såg en femte tand i hans mun imorse också mycket på en och samma gång de är tråkigt att alla ni där hemma i sverige missar allt de här roliga ,de hade varit skoj att dela den här upplevelsen med er också.

Måste bara skriva att jag är såå himla lycklig har en underbar liten familj och vi alla får må bra.

Nä nu måste jag hänga lite tvättoch laga lite mat puss och kram allesammans   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Finskatrollet och hennes familjs vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards