Direktlänk till inlägg 27 september 2010

En bild säger mer än tusen ord...helgen :)

Av anniina tolvanen jonsson - 27 september 2010 12:32

     

helgen har varit helt underbar ...mer än så säger jag inte här kommer lite bilder !                                                              

 
 
Ingen bild

DKF (din käre far)

29 september 2010 00:06

Fina bilder som vanligt. William är en riktig linslus, undrar om Lea kommer att bli likadan?
Glöm inte att du skall ha minnespinnen med dig när du kommer över.
Pokp

anniina tolvanen jonsson

29 september 2010 11:10

hehe japp han är sån min lilla troll unge och jag förmodar att min dotter kommer bli likadan.
ja ska komma ihåg min *minnes pinne * hihi ja låter som mamma :P
Längtar såååå himla mycket puss och kram

 
Caroline

Caroline

29 september 2010 13:22

Vad mysigt ni ser ut att ha det på morgonkvisten :)
Tänkte svara på din kommentar här. Ja visst är dom lika varandra, det tycker ja med! Dina barn är också väldigt lika varandra och dom är minst lika vackra som mina. visst är de väl underbart att vara mamma :) Puss å kram från oss

http://underbaranii.blogg.se

 
Caroline

Caroline

29 september 2010 13:23

Haha oj. jag kommenterade på fel inlägg :) Hahahaha! Skulle ju skriva på det nyaste vet inte varför jag hamnade här.. Haha!

http://underbaranii.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anniina tolvanen jonsson - 10 februari 2011 12:46

     Allt löser sig nog man måste bara ha lite *faith in it* måste tänka positivt bara ... Visst de är tungt som tusan just nu men de finns de som har de värre och krångligare än vi och om dom klarar de så kan vi också de ! För övrigt så är de...

Av anniina tolvanen jonsson - 6 februari 2011 19:45

Massa trubbel eller penga problem..tror att vi måste säga upp våran lägenhet inom väldigt snar framtid och försöka hitta första bästa billigar platsen att bo på..vi har verkligen inte råd att bo kvar här och över allt vi ringer för att få någon stann...

Av anniina tolvanen jonsson - 5 februari 2011 07:33

God morgon god morgon eller något sådant .....jag är helt galet trött och kroppen värker som bara den och jag vet inte varför . men nu ska jag lägga ut resten av bilderna som jag lovade igår och sen ska jag ta och dricka lite kaffe :)        ...

Av anniina tolvanen jonsson - 4 februari 2011 22:00

  Ja jag vet jag är verkligen urusel på att blogga men de som ändå tittar in lite då och då ska väl ändå få se lite bilder från min och barnens senaste sverige resa , kan berätta att Lea fått sina två första tänder då hon vart 6 månader och hon ål...

Av anniina tolvanen jonsson - 28 december 2010 21:32

  japp så igår fick jag upp lite bilder från senaste tiden så nu ska jag ta och skriva lite också, mina barn växer som ogräs alldeles alldeles för fort tänk att mina små änglar är redan 1år och 5 månader och Lea 5 månader va hände ja födde ju nyss d...

Presentation


Finskatrollet och hennes familjs vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards