Alla inlägg den 28 april 2010

Av anniina tolvanen jonsson - 28 april 2010 14:14

  En underbar natt måste jag säga, myst i min älskades armar hela natten och våran son har sovit som en prins åter igen hela natten och vaknade först vid 8 tiden :)

Vi har underbart väder här borta på andra sidan de blå men jag har ännu inte tagit mig ut.

Har försökt att lägga William i sitt eget rum nu på dagen då han skulle sussa men gissa hur de gick då, inge vidare jag har det envisaste barnetpå denna planet i två timmar stred han skrek och grinade och hade sig han är precis som far sin ENVIS, tillslut vart ja så yr och mådde så dåligt att William fick vinna idag ja la honom i våran säng och han somnade på tre minuter.

Men jag ger inte upp ja kämpar vidare imorgon.


Ja är nu i slutet på vecka 30 i min graviditet och orkar verkligen inte vänta längre på att den lilla ska ta och masa sig ut ,ja börjar bli så tung att ja knappt orkar röra mig och den lilla sparkar som en galning ja är helt öm i hela kroppen ,William va inte så här vild i alla fall de minns ja.

Ibland får ja sånna kramper att ja inte tar mig upp ur soffan eller sängen att ja bara grinar tills de tar slut, William tittar då på mamma och försöker trösta men ja kan inte ens lyfta upp honom så han står där vid min sida bara .


Nu ska jag ta och göra mig en kopp kaffe så de blir någon ordning på den här kärringen idag också puss och kram ha en underbar dag allesammans   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Finskatrollet och hennes familjs vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards