Alla inlägg den 27 april 2010

Av anniina tolvanen jonsson - 27 april 2010 17:15

Har inte skrivit på några dagar för min lilla dator har gått i pension, häromdagen när jag pratade med min käre far på skype så tyckte min dator att näää nu får de vara nog och bara la av och sen dess har ja inte fått igång den:(

Så jag hoppas att Juhani hittar försäkringen till den så att ja kan få en ny eller min fixad i alla fall , hoppas verkligen att de kan få bort alla våra bilder som vi har på min dator, ibland är det typiskt ska ni veta, en dag innan min dator gick sönder tänkte jag så här : hm undra om ja ska ta och lägga alla kort på ett minneskort utifall min dator går sönder nån gång eller om något händer , ja och va händer aaaaahhh ja blir tokig. Inte nog med det så har min telefon ballat ur helt ordentligt med i mellan åt går det att ringa med den och knapparna kan man trycka på ibland .

Ja den här tekniska världen är ju otroligt rolig ibland.


Jaja sånt som händer idag har vi varit och fikat med Juhani efter att han slutade jobbet och innan han fortsatte vidare till fotbollsträningen de va lite mysigt och när vi var påväg hem så hittade jag en ny mysig skogs stig hem till oss , känner mig som ett litet barn varje gång ja går i skogen ,ja blir så glad på något vis men de kanske är för att ja har flyttat från landet hit.

Snart ska jag gå och hämta in William från balkongen där han ligger och sussar söt .

Ha en bra tisdags kväll allesammans om de nu ens är någon som läser min blogg!

 

puss och kram från mig ,William och vildingen i min mage!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Finskatrollet och hennes familjs vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards