Alla inlägg den 21 april 2010

Av anniina tolvanen jonsson - 21 april 2010 12:36

  Onsdag redan och jag är helt slut William har sovit oroligt i natt ,så jag har måsta springa till hans rum ett par gånger under natten. Ja tror att ja har fått en sådär 3-4 timmars sömn i alla fall, lite jobbigt är det när man har en till liten i magen som rumlar runt hela tiden och gör en hemskt trött och så ska man på samma gång göra sitt bästa med den lilla killen som man har här hemma .

Nu tänker säkert många såhär men pappa Juhani då gör han ingenting å jo de gör han men de som är de mest störande av allt är att han kan inte vakna på natten han sover så djupt att han aldrig vaknar när william gråter eller om en bomb skulle falla i rummet brevid, ja har försökt sparka honom ur sängen och försökt få nå hjälp på de viset men ja kan säga att de fungerar inte, är ungefär som att be ett lik om lite hjälp.

Nå men man få tänka positivt ja har en underbar son, en underbar karl och snart har vi ett till litet liv hos oss och vi är alla friska och och lyckliga    och sova de kan ja väl göra i mitt nästa liv !


Just nu så sitter jag och dricker en kopp kaffe och väntar på att Heidi Juhanis kusin ska komma hit och hitta på något bus med mig och William.

William ligger dock och sover just nu men om ja inte har fel så vaknar han om en sådär 30 minuter och då blir de bus för hela slanten.


Måste bara tillägga att ja saknar alla hemma i sverige otroligt mycket och är lite besviken på att nästan ingen har kommit och hälsat på mig ännu, jag har trots allt snat bott här i tre år, jag har fått ett barn och ja har ett till barn på väg men ändå kommer ingen hit, va ska man behöva göra för att någon ska vilja hälsa på ?? berätta de för mig .

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Finskatrollet och hennes familjs vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards