Direktlänk till inlägg 10 februari 2011

Allt löser sig säkert...

Av anniina tolvanen jonsson - 10 februari 2011 12:46

    

Allt löser sig nog man måste bara ha lite *faith in it* måste tänka positivt bara ...

Visst de är tungt som tusan just nu men de finns de som har de värre och krångligare än vi och om dom klarar de så kan vi också de !

För övrigt så är de super fint väder ute och en så där 15 grader kallt men underbar, vi var ute på morgonen i över en timme medans lea sov i vagnen busade jag och william unt i snön , sen när William började bli så fruse att jag måsta värma honom tyckte jag att de va på tiden att gå in.

När vi kom in fick William sin första kopp med varm o´boy som han verkligen älskade och en tallrik gröt till de , efter lite mys tillsammans så fick William måla med vattenfärger för första gången de tyckte han va riktigt roligt.

sen vid 13 tiden så kröp en trött liten kille i säng och sover för tillfället även en trött liten tjej somnade om efter en massa ålande på golvet.

Vi pratade med Nella och Vilma på skype idag och de va hur underbart som helst, ja  önskar verkligen att ja kunde få vara med dom och se när Vilma växer och utvecklas .Massa kärlek till er   

tänkte ja ska lägga upp lite bilder från igår och senare idag kommer bilder från dagens bravader .

Njut av de här bilderna pusss och kram allesammans.

                               

så där ja och nu kommer flera bilder från idag njut av de här med :P                            

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anniina tolvanen jonsson - 6 februari 2011 19:45

Massa trubbel eller penga problem..tror att vi måste säga upp våran lägenhet inom väldigt snar framtid och försöka hitta första bästa billigar platsen att bo på..vi har verkligen inte råd att bo kvar här och över allt vi ringer för att få någon stann...

Av anniina tolvanen jonsson - 5 februari 2011 07:33

God morgon god morgon eller något sådant .....jag är helt galet trött och kroppen värker som bara den och jag vet inte varför . men nu ska jag lägga ut resten av bilderna som jag lovade igår och sen ska jag ta och dricka lite kaffe :)        ...

Av anniina tolvanen jonsson - 4 februari 2011 22:00

  Ja jag vet jag är verkligen urusel på att blogga men de som ändå tittar in lite då och då ska väl ändå få se lite bilder från min och barnens senaste sverige resa , kan berätta att Lea fått sina två första tänder då hon vart 6 månader och hon ål...

Av anniina tolvanen jonsson - 28 december 2010 21:32

  japp så igår fick jag upp lite bilder från senaste tiden så nu ska jag ta och skriva lite också, mina barn växer som ogräs alldeles alldeles för fort tänk att mina små änglar är redan 1år och 5 månader och Lea 5 månader va hände ja födde ju nyss d...

Av anniina tolvanen jonsson - 27 december 2010 20:35

Hej hå allesammans hoppas  att alla har haft en bra jul det har i alla fall vi , hittade nyss kamera sladden så tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder från tiden som gått  här kommer lite bilder från när vi va på kryssning med Riina,Niko och H...

Presentation


Finskatrollet och hennes familjs vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards