Alla inlägg den 29 juni 2010

Av anniina tolvanen jonsson - 29 juni 2010 14:56

 

Så där ja nu är mamma hos mig och ja kan säga att vi har haft fullt upp sedan hon kom hit :)

mamma kom på söndagen till mig för att jag bönade och bad , vilket ja är bra på.

När mamma kom hit så invigde vi våran balkong, vi åt mat ute för första gången i år vi tog ut våra köksmöbler och där står de nu på balkongen Mika kom och åt med oss de va väldigt mysigt .

Idag har vi haft fullt upp jag William och mamma vi har hunnit till butiken handlat skurat fönster, dammsugit,knäskurat min köksmatta (helt galet jobbigt) men roligt när den blir ren , skurat golven, bonat golvet och snart ska vi göra tårta tills imorgon för då hade jag tänkt fylla år:)

Även att vi åt en härlig frukost ute på balkongen jag ,mamma och William   

Nä åter till arbetet , arbetar även hårt på att få ut den lilla tills imorgon ,har haft hårda och många sammandragningar idag men de avtog som vanligt , men va skulle vara en bättre present på sin egen födelsedag än att få föda ett barn !


önska mig lycka till håll alla tummar och tår för att ja får de ja vill :)

Bilder kanske kommer lite senare under dagen puss och kram allesammans !                                    

Presentation


Finskatrollet och hennes familjs vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards