Alla inlägg den 21 juni 2010

Av anniina tolvanen jonsson - 21 juni 2010 07:39

 

Igår så gjorde jag en storstädning som jitte duga,Juhani och William gick på promenad så att ja skulle få sova en stund men de vart inte riktigt så .

Jag kunde inte somna och började dammsuga, skura golvet,skura balkongen och tvätta all tvätt i hela lägenheten.


Så när mina älsklingar kom hem så var det så fint hemma och jag gjorde en soffa i Williams rum där vi kan mysa, William vart lite ledsen över att han inte fick städa så jag lämnade skurmoppen framme så att han kunde städa lite själv :)

William har för den delen blivit jätte duktig att gå och lägga sig igår gick han i säng redan halv sex  vi måsta väcka honom klocka nio så att han fick äta lite och basta han kröp i säng igen tio och sov till halv fem imorse va in en sväng till honom och sen somnade han om själv och vaknade åtta, underbart <3


Är dock lite sjuk nu har ont i öronen och i halsen och näsan rinner som en vattenkran så de här får duga för idag .

har lite sammandragningar just nu med med de går väl bort snart.

puss och kram allesammans  

                 


Presentation


Finskatrollet och hennes familjs vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards