Alla inlägg den 18 juni 2010

Av anniina tolvanen jonsson - 18 juni 2010 20:38

  Hej allesammans nu gick det någon dag igen ,hinner inte riktigt med att skriva varje dag ,känns som att alla försöker hinna med att träffa mig innan den andra  bäbisen tänker ta sig ut .

som ja kanske skrivit tidigare så har min mage varit sten hård i snart en vecka och trycket i nedre regionen börjar bli ruskigt jobbigt och igår kväll började ja få några konstiga krämpor i magen som gjorde att jag vek mig dubbelt många gånger , så jag gick i säng och vaknade imorse av att jag har sååå ont i magen och runt till ryggen , men som sagt ja vet inte vad de är eller vad som ska hända så de återstår att se .

Vi promenerade ner till vår vän kaisa idag trots hemska krämpor och drack lite kaffe sen hämtade vi Juhani på jobbet och gick via butiken och sen hem igen .

Jag har gjort äppelpaj som vart hur god som helst, ett nytt recept som jag fick av Kaisa. Hela familjen har nyss bastat och det lilla trollet gick i säng utan bråk och nu sitter vi och ser på fotboll.


Jag börjar verkligen bli trött på att gå runt och vara gravid vill så hemskt gärna få åka och föda mig en bäbis .

För övrigt är allt bra med oss men nu måste jag gå och vila puss och kram allesammans   

Presentation


Finskatrollet och hennes familjs vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards