Alla inlägg den 15 juni 2010

Av anniina tolvanen jonsson - 15 juni 2010 21:55

 

Hej och hå fortfarande fuktansvärt gravid ingen liten trollunge vill ännu ploppa ut, men är ett himla tryck i nedre regionen hela tiden så vi får se vad som händer .

I alla fall igår somnade William själv efter en massa skrik men ja kan säga att han sov väldigt bra han vaknade först klockan nio imorse , de va väldigt länge sen han sov en hel natt men nu kanske vi är på rätt spår igen :)

Idag har william och jag varit till lippulaiva och träffat Konna , vi åt lite glass och drack kaffe och babblade en hel del . När vi kom hem så sov William en 2-3 timmar och jag lagade blomkåls gratäng  som vart så himla god , nästan godare än pappas.

Vi åt alla tillsammans och efter det fick William bada och jag duscha , ja kan säga att min son älskar verkligen vatten han blir helt galen:) de kommer bildbevis på detta .


William somnade helt själv ikväll igen efter bara lite skrik så ja hoppas nu att han sover hela natten igen , för de börjar bli lite jobbigt för mig att springa som en tok mellan williams rum och vårt rum.

Förövrigt pratade jag med mamma idag som kommer hit den 25 juni istället alltså hon ska åka båt på midsommar hehe men hon kommer hem till mig först den 28 juni så vi får se om bäbisen kommit då eller om den väntar på mormor .

Mamma ska i alla fall få göra tårta till min födelsedag som hon helt hade glömt bort , men de gör inget jag blir ju så gammal nu så de spelar ingen roll om man glömmer bort mig.

Nu ska jag ta och mysa med min fotbollsnörd puss och kram allesammans                   


Presentation


Finskatrollet och hennes familjs vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards