Alla inlägg den 15 maj 2010

Av anniina tolvanen jonsson - 15 maj 2010 17:56

  Min älskade lilla trollunge fick sova hela natten igår från kvart över åtta till sex imorse sen kom han in till mamma och pappa och sov ytterligare två timmar, ja va så lycklig när jag såg att min lilla ängel fick vila ut .

Tand nr 6 och 7 har nu kommit genom tandköttet två fina framtänder men de är inte över ännu ,ja måste köpa något bra som han kan bita på så han inte behöver grina så mycket över smärtan .

I övrigt så är william lite förkyld eller något liknande men de går nog snart över .


Idag har vi haft ännu en dag av värmebölja 25+ och förjäkla varmt ,Juhani har haft fotbolls turnering hela dagen idag så jag och william gick dit mitt på dagen med lite grekisk sallad till honom sen fortsatte vi till ett cafe för att äta lite glass med våran Jessi de va mysigt sen vart de långpromenad hem :)

jag är verkligen stolt över mig själv att jag orkar gå så här långa promenader som jag gjort varje dag denna vecka bara nu vart de över en 6-7 km , ja minns när jag väntade william i månad 8 då orkade ja inte ens ta mig ner till butiken som låg 500 meter bort .

         


Nu ska vi äta lite fruktsallad och bara njuta av lördagen !

pusss och kram allesammans   

Presentation


Finskatrollet och hennes familjs vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards