Alla inlägg den 10 maj 2010

Av anniina tolvanen jonsson - 10 maj 2010 22:30

 

Japp och så var det Måndag igen då ny vecka ny start!

har inte skrivit på några dagar på grund av att min dator är fortfarande trasig och de är lite svårt att få använda Juhanis dator ibland ,igår var det morsdag här i finland de vill säga min första morsdag någonsin och den började hur dåligt som helst .

Juhani hade varit ut på lördag kväll och kom hem vid tre på natten och hur glad va jag över de *inte så glad* jag låg vaken till klockan fyra på morgonen och sen vaknade william vid sex så en två timmar sov ja den natten och man kan bara tänka sig på vilket humör jag va då på söndag morgon med lite sömn och humörsvägningar som jitte duga, jag har aldrig varit så trött och arg som ja va då grinade och skrek mest hela dagen faktiskt.

Som tur så vända det fram mot kvällen då jag fick chocklad kaka och glass och mys i soffan av william fick ja två fina mamma böcker så de gjorde ju också saken lite bättre . och med lite sömn på de så löste de sig fint i alla fall.


Idag har vi haft måndag med lite pyssel här hemma och långpromenad till ett köpcenter där vi hade date med våran Jessi från min gamla jobbplats, vi åt god mat och babblade en massa, klockan bara sprang iväg och innan vi visste ordet av de så va hon redan halv nio på kvällen hehe så då bar det av hemmåt för mig och William, de va en lång och skön promenad hem och nu sover våran prins och jag äter jordgubbar och bloggar lite .

På onsdag har de lovat jätte bra väder här så nu längtar ja tills på onsdag så vi får vara ute och leka i solen .


puss och kram allesammans och sov gott   

Presentation


Finskatrollet och hennes familjs vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards