Alla inlägg den 6 maj 2010

Jag är så glad och så överraskad!

Imorse gick william tre steg och nu helt plötsligt så gick han tio steg helt själv och nu går han hela tiden efter saker ,sakta men säkert hur duktig som helst är han .

Ja blev alldeles tårögd när han började gå framåt min lilla bäbis har blivit stor pojk   


har promenerat bra långt idag så nu är jag värd kycklin och ris !


pusss och kram   

Tiden bara flyger iväg även fast de känns som att veckorna som gravid står stilla ,vill ju så gärna ha våran lilla här nu så ja slipper gå runt som en stor klump och svettas bara .

Williams femte tand har tittat fram uppe i munnen men inte framtänderna hehe han ser rolig ut ,tror även att nr sex är på gång allt går så fort med william igår gick han framåt tre små steg alldeles själv och han har börjat hoppa,jag tror på något vis att han vet att han ska bli storebror så han måste skynda sig att lära sig allt de här innan lillasyster eller lillebror kommer ut.


Juhani är hemma och är sjukskriven för att han har lyckats dragit en kniv i knä på jobbet hehe , tur i oturen ja tycker ju att de är skönt att ha honom hemma och de gör william med :)

idag ska vi ta en liten promenad till kivenlahti och hälsa på juhanis faster sen har vi nog inte så mycket mer planerat .


Min far,maria och mor håller på att flytta för fullt där hemma och det ska bli så skoj ja längtar så mycket till de kommer hit och hälsar på .


De skulle vara skoj om någon kunde kommentera mina inlägg så ja vet om de ens är någon som läser min blogg.

puss och kram på er allesammans  

             

Presentation


Finskatrollet och hennes familjs vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards