Alla inlägg den 14 maj 2010

Av anniina tolvanen jonsson - 14 maj 2010 19:45

Klockan 8 imorse  gick jag ut på balkongen för att titta om tvätten torkat och gissa vad som slog mig i nyllet ,en riktig värme pust de va så himla varmt ute redan vid 8 så jag och William va bara tvugna att ringa kaisa och gå till stranden .

Vi va på stranden från klockan 10 fram till klockan 13 eller längre sen gick vi till kaisa och flickorna för att dricka kaffe och sen promenerade vi hemöver ,när vi kom hem så tog ja bara filten och la mig i solen och vilade medans William sov i vagnen i skuggan , de har säkert varit en 25 grader eller mer idag .

Jag och William gick in först vid klockan 16 och så åt vi lite mat och väntade på att Juhani skulle komma hem , när han kom hem så bar det av till saunalahti stranden där vi myste och william badade fötterna och sen kräktes han på mig.

Som jag skrivit tidigare så har william sin 6 tand påväg ut och de måste göra fruktansvärt ont han biter i allt och har så svårt att sova om nätterna , han har fått komma in till oss vid 4 på morgonen nu i några dagar ,stackars liten han biter i min kudde och gnölar hela tiden.

Ja hoppas att de ska vara över snart så han kan sova ordentligt igen annars kommer den här mamman att vara slut snart !


Nä nu är det dags att krypa till kojs efter en skön fotmassage av min älskling puss och kram allesammans   

Presentation


Finskatrollet och hennes familjs vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards