Alla inlägg den 14 september 2010

Av anniina tolvanen jonsson - 14 september 2010 10:42

  Älskar livet som mamma ingen dag är den andra lik ,man vet aldrig vad som kommer att hända under en dag med sina troll .

Idag har vi haft morgonmys inne efter frukosten annars går vi alltid ut på morgonen och promenerar och sen till lekparken men de va så kallt ochtråkigt väder nu på morgonen så vi passade på att leka och mysa inne :)

Nu sover barnen och efter det ska vi äta lite lunch och bege oss ut på promenad och hitta på nå bus efter de.

Pappa Juhani har lovat att ta oss till stallet idag så att William får klappa lite hästar !

Jag försöker att leva ett sundare liv nu och ja måste säga att jag redan känner mig mycket piggare och lite lite mer själv säker men jag har fortfarande lång väg att gå innan jag har nått mitt mål.

Jag har gått ner 14 kilo sen Lea föddes men om ja ska bli nöjd ska jag gå ner 12 till vilket jag nog kommer att få kämpa för, men om ja klarar de så har jag lovat mig själv att ja ska lära mig gå i mina fina stövlar med klack ingen lång klack men ändå en klack.Jag har aldrig använt dem men ja tycker att dom är så fina .

Här kommer lite bilder från våran morgon tillsammans <3

                      puss och kram allesammans och godmorgon på er !

Presentation


Finskatrollet och hennes familjs vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards