Alla inlägg den 2 september 2010

Av anniina tolvanen jonsson - 2 september 2010 22:05

  Idag har varit en sån där dag som man helst skulle hoppa över , ni skulle sett mig vid frukostbordet imorse haha ojoj säger ja bara Lea grät som en tok i soffan för att hon va så trött, William vägrade äta gröt men skulle ändå sitta brevid mig och skrika sen satt jag honom på golvet och fortsatte äta min gröt och dricka mitt kaffe medans de två trollungarna skriker och ja hade helst stänkt av volymen på de båda om de gick !

Ammade sedan Lea lite och hon vart inte tillräckligt mätt och mjölken i skåpet va slut så de va bara packa på barnen kläder och bege sig till butiken och så klart började William bli trött just då så han sattde vrång sidan till och va grinig hela vägen till butiken och hem igen.

väl hemma somnade de båda och konna kom hit och höll mig sällskap en stund sen vilade jag i soffan en sväng eller ja han sitta i några minuter innan Lea vaknade igen,jag lagade mat och sedan dammsög jag och William lägenheten .

Pappa kom hem från träningen och hela familjen bastade och nu sover barnen :)

Så nu tänkte jag att ja lägger upp lite bilder !

                                     

puss och kram på er allesammans  

Presentation


Finskatrollet och hennes familjs vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards