Alla inlägg den 31 augusti 2010

Av anniina tolvanen jonsson - 31 augusti 2010 16:33

 

Andra dagen ensam hemma med barnen idag , Lea har varit helt förstoppad i två dagar så hon har sovit jätte dåligt och ätit jätte dåligt .

Min älskade trollunge William vaknade lite innan sju imorse då pappa gjorde frukost så han fick komma upp och vara med mig en stund vi åt frukost tillsammans sen såg vi på byggare bob, nu först har William börjat intresserat sig i barnprogram och bara på morgonen inte annars . Vi lyssnar för det mesta bara på musik och läser böcker :)

När Lea vaknade och jag bytte blöja på henne så märkte jag att hon va uttorkad för att hon hade kissat och hennes kiss var tegelfärgat , de är inte specielt bra så jag va tvungen att ge henne lite mjölkersättning från nappflaskan och efter några timmar så mådde hon lite bättre och släppte av två rejäla lass (de är konstigt hur glad man kan bli när ens barn har bajsat haha)


Sen sov vi alla tre i två timmar och efter det åt vi lunch och begav oss ut på promenad till stensvik för att handla lite och sen hämta pappan på jobbet, då Lea ändå sov i vagnen så gick vi allesammans till lekparken och busade med William.

När de va dags att gå hem så börjar William som vanligt att skrika som en galning för han skulle helst bo i lekparken om han fick som han ville.

Nu är vi hemma och barnen sover igen och jag njuter av tystheten och dricker en kopp kaffe. Trodde aldrig att jag skulle kunna uppskatta tysnad  och stillhet så här mycket :)

De va allt för idag nu ska jag ta tag i hushålls sysslorna puss och kram allesammans  

Presentation


Finskatrollet och hennes familjs vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards