Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av anniina tolvanen jonsson - 2 augusti 2010 22:18

Nu kanske jag hinner skriva nårgra rader då mina två änglar äntligen sover sött , Idag har vi varit hela familjen till Lippulaiva och hämtat paket på posten som vi fått av vårat Penntroll och Neo , världens finaste grejer fann vi i paketet tre otroligt fina klädesplagg åt Lea och en underbar gris sen ett par väldigt väldigt fina tofflor åt vårat stora troll William vi älskar allt tusen tack till er   .

Vi var även till lekparken idag och träffade Kaisa och hennes familj sen bar det av hemöver för att äta lite kyckling,keso och färsk potatis sen sov William en liten stund.

William vaknade en timme senare på lite dåligt humör så jag bestämde mig för att ta de små liven ut på en promenad vid havet , allt gick bra tills vi skulle hem igen åhå säger ja bara de är inte lätt när man har två barn som är trötta och den ena vill ha tissen medans den andra vill ur vagnen och i famnen , jag fick helt enkelt ringa till pappa juhani som fick komma och möta mig så att ja kunde slappna av och inte stressa upp mig över en sån här liten sak . Jag kommer nog att lära mig med tiden men ibland blir de bara väldigt jobbigt , annars så funkar allt väldigt bra här hemma nu med två barn, William är inte så svartsjuk längre nu vill han bara snusa på Lea och pussa henne .

Nä nu är de dags att krypa i säng innan lillen vaknar och ska ha tissen igen puss och kram allesammans   

Presentation


Finskatrollet och hennes familjs vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards