Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av anniina tolvanen jonsson - 3 augusti 2010 19:15

Idag va vi på rådgivning med Lea och allt är väldigt bra, andninden blir bättre hela tiden och hon väger nu 4580 gram .

Idag skulle vi hela familjen igentligen fara till stugan och vara där tills imorgon men jag bestämde mig för att de blir så mycket resande för en kväll bara , så Juhani åkte själv till stugan för att fiska kräftor med kusinerna och jag är själv med barnen för första gången över en kväll. Så klart har juhani ringt hundra gånger och frågat om jag vill att han kommer hem och en del av mig vill de och den andra vill att han ska stanna och fiska .

Jag har grinat som en tok då båda barnen grät hysteriskt av trötthet och jag skulle lägga William . Jag fick båda barnen att somna vid sju och sen nån timme senare vaknade de båda av att grannarnas barn här uppe spelar basket innomhus ja blir tokig, så återigen grät mina änglar. men nu så sover de båda sött och jag hoppas hoppas hoppas att de sover hela natten i alla fall min älskade stora pojk!


Älskar verkligen mina barn över allt annat på jorden men de här är verkligen inte en lätt tid när de är så små samtidigt. men ja kommer att lära mig hur ja ska göra de vet ja .


Nu ska jag njuta av tystheten en stund sen ska ja krypa i säng och drömma om min älskade Juhani som kommer hem imorgonbitti   

puss och kram allesammans !

Presentation


Finskatrollet och hennes familjs vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards