Alla inlägg den 24 november 2010

Av anniina tolvanen jonsson - 24 november 2010 12:01

  ÅÅÅÅ de är verkligen underbart att vintern har kommit så man kan få leka i snön och sen komma in och vara helt slut och dricka något varmt, basta och sen krypa ner i soffan och mysa men sen har ju den här vintern några nackdelar också i alla fall om man har barn som ännu sitter i vagn...jag bor en sådär 2 km från närmaste butik som är en lämplig promenad OM man tar sig fram ,jag blir ju röd av ilska när de inte kan skotta fram trottoarerna hur f'n ska man ta sig fram om man har tvilling vagn med två små barn i , ja visst man kan ju gå mitt i vägen men hur bra är de när de kommer någon stakars j'vel som inte ser ett skit genom fönster rutan för att de snöar så mycket och smäller in i en mamma med två barn ...mmm och ska jag ta bussen så är de inte säkert att de kommer någon buss och om de kommer en buss så är de inte alls klart att ja kan få plats för att jag har tvilling vagn ibland blir man ju bara tokig ,Kanske jag ska ha en egen butik hemma för alla mammor som inte kan ta sig ut i snövädret och även ett buspalats om de inte tar sig ut att leka med sina barn.


sådär ja nu har jag skrivit av mig lite ilska nu ska jag ta och dricka ännu en kopp kaffe och sen börja plocka iordning lite hemma i vårat stökiga hem som aldrig är städat och fint i mer än ett dygn , Livet är toppen som MAMMA   

puss och kram på er allesammans bilder kommer nån gång sen då jag hittat laddaren till kameran!

Presentation


Finskatrollet och hennes familjs vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards