Alla inlägg den 22 november 2010

Av anniina tolvanen jonsson - 22 november 2010 20:17

Okej jag är bara så dålig på att blogga jag hinner verkligen inte med de här , men kanske går de bra i alla fall om ja skriver lite då och då.

William har nu 16 tänder i sin mun och Lea har vänt sig från rygg till mage ett par gånger och försöker prata ganska mycket och William pratar och berättar en massa grejer men måste säga att jag förstår bara hälften hehe mycke finska kommer de också.

I helgen  var Juhani i Lappland med jobbet så Riina var här med oss i helgen och de va jätte trevligt , William bakade sina första pepparkakor och målade sin första tavla och sen va vi ute och åkte pulka :)

Idag har vi varit ute och lekt i snön och gungat såklart, William är så gullig han går runt som en liten uppstoppad pingvin !

nä nu måste jag verkligen gå ut i förrådet och dona lite ...ohoo just ja jag pratade med vårat älskade penntroll idag de gjorde mig väldigt glad  <3

pusss och kram allesammans    

Presentation


Finskatrollet och hennes familjs vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards