Alla inlägg den 10 november 2010

Av anniina tolvanen jonsson - 10 november 2010 20:01

   

Okej alla har sina dagar men idag har ja varit en riktigt usel mamma ja har varit så slö idag, inte orkat gjort något ja har inte ens tagit ut mina barn och lekt idag och de är dåligt, de har varit tråkigt väder och jag har varit trött och grinig .

William har så klart klättrat på väggarna men vem skulle inte göra de om man hade så mycket energi som min son och inte fick springa av sig den ute , han har slagit huvudet i väggen så hårt två gånger så att han har två blåa stora streck i pannan :S

usch fy för mig jag är så sur på mig själv ,vädret och irriterad på en massa extra kg på min kropp, jaja ja vet ja har nyss varit gravid å blablabla och ja är fin ändå men de hjälper inte mig att andra tycker så för JAG tycker inte så.

Så jag försöker göra något och saken men allt går för sakta kan de inte bara säga poff och så va de bra igen hehe *önsketänkande * .

Nå imorgon är en ny dag och då ska jag vara bra mamma igen som tar med sina älskade mest värdefulla änglar på hela jorden ut !

Nu måste jag göra något åt den här äckliga röran här hemma innan jag blir tokig och sliter av mig de lilla hår jag har på huvudet ...aaa ha de bra allesammans puss och kram på er !


Presentation


Finskatrollet och hennes familjs vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards