Direktlänk till inlägg 1 september 2010

dåligt me mjölk.

Av anniina tolvanen jonsson - 1 september 2010 11:35

  Japp så har de hänt igen ...jag har inte mjölk så att de räcker ...eller de finns men inte så att Lea blir helt mätt så just nu så får hon lite mjölkersättning också...typiskt att de ska bli så här, de har som sagt varit lite styrigt och stressigt så här i början själv med de två små ...men ja har börjat lugna ner mig nu så vi får se om mjölken kanske rinner till :)

Ja tänker inte ge upp med ammandet ännu i alla fall Lea är bara 7 veckor snart och ja skulle vilja amma henne mycket längre.


Våran dag idag har börjat underbart vi vaknade vid 8 allesammans och jag och William åt gröt tillsammans sen klädde vi på oss och gick ut i de vackra höstvädret, vi begav oss ner till lekparken så att William fick träffa en massa vänner och leka lite vi va där i lite mer än en timme sen gick vi hem och åt mellis ,William gick i säng efter de och Lea somnadde redan då vi gick ut på morgonen och fortsatte sin sömn bara.

Lea har nu vaknat och sitter med mig vid datorn och hon bara ler hela tiden mammas lilla flicka

.    


Snart vaknar William då ska vi äta lunch städa lite och sen gå ut på långpromenad i solen !

puss och kram på er allesammans   

 
 
Ingen bild

Syrran

1 september 2010 17:22

åååååå vad härlig hon är när hon ler:)

anniina tolvanen jonsson

2 september 2010 22:05

Ja vet hon är lika vacker som sin storebror

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anniina tolvanen jonsson - 10 februari 2011 12:46

     Allt löser sig nog man måste bara ha lite *faith in it* måste tänka positivt bara ... Visst de är tungt som tusan just nu men de finns de som har de värre och krångligare än vi och om dom klarar de så kan vi också de ! För övrigt så är de...

Av anniina tolvanen jonsson - 6 februari 2011 19:45

Massa trubbel eller penga problem..tror att vi måste säga upp våran lägenhet inom väldigt snar framtid och försöka hitta första bästa billigar platsen att bo på..vi har verkligen inte råd att bo kvar här och över allt vi ringer för att få någon stann...

Av anniina tolvanen jonsson - 5 februari 2011 07:33

God morgon god morgon eller något sådant .....jag är helt galet trött och kroppen värker som bara den och jag vet inte varför . men nu ska jag lägga ut resten av bilderna som jag lovade igår och sen ska jag ta och dricka lite kaffe :)        ...

Av anniina tolvanen jonsson - 4 februari 2011 22:00

  Ja jag vet jag är verkligen urusel på att blogga men de som ändå tittar in lite då och då ska väl ändå få se lite bilder från min och barnens senaste sverige resa , kan berätta att Lea fått sina två första tänder då hon vart 6 månader och hon ål...

Av anniina tolvanen jonsson - 28 december 2010 21:32

  japp så igår fick jag upp lite bilder från senaste tiden så nu ska jag ta och skriva lite också, mina barn växer som ogräs alldeles alldeles för fort tänk att mina små änglar är redan 1år och 5 månader och Lea 5 månader va hände ja födde ju nyss d...

Presentation


Finskatrollet och hennes familjs vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards