Alla inlägg den 4 februari 2011

Av anniina tolvanen jonsson - 4 februari 2011 22:00

  Ja jag vet jag är verkligen urusel på att blogga men de som ändå tittar in lite då och då ska väl ändå få se lite bilder från min och barnens senaste sverige resa ,

kan berätta att Lea fått sina två första tänder då hon vart 6 månader och hon ålar fort som bara den hon hinner efter William då han drar iväg.

William växer och verkligen blivit stor pojke, idag satt han sig på en vanlig stol vid bordet och visade att barnstolen är till lea sen tog han sin tallrik med gröt och åt upp allt helt själv utan att spilla en droppe sen sa han tack tack och gick ner , även att nu vet vi att han förstår och pratar både finska och svenska senast idag sa han allt jag sa hur bra som helst och efter de sa han alla saker på finska.

Även att han brukar säga när de är något han inte får göra som morfar har sagt nej till : Morsar ajajaj och sen tittar han lite fillurigt på mig och gör de i alla fall och säger ospiss = hoppsis ååå man kan ju inte annat än skratta fast man inte borde.

       


Nä nu får de räcka om ja ska hinna med att lägga ut lite bilder  puss och kram allesammans <3

Mammas coolingar med brillor!

 


mammas lilla pingvin på museum!


                         okej nu måste jag säga god natt resten av bilderna kommer imorgon puss och kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Finskatrollet och hennes familjs vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards