Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av anniina tolvanen jonsson - 6 oktober 2010 11:20

I förrgår natt när ja kröp i säng och skulle sova händä något som är så vidrigt ...direkt när jag stängde ögonen va de som om jag hoppade in i den hemskaste mardrömmen man kan tänka sig , jag öppnade ögonen igen och vände mig om och igen samma bilder kommer i mitt huvud de här är inte första gången de hänt...ja öppnade ögonen och försökte tänka på något annat och sen provade jag igen men de funkade inte samma läskiga bilder dyker upp igen , bilderna jag ser är då jag och barnen drunknar efter att vikingline går ner i havet och ja får panik av att bara skriva orden nu....jag började grina och kröp närmare juhani som tröstade mig i sömnen ...jag somnade aldrig den natten jag va vaken hela natten ändå tills juhani gick på jobbet först då somnade jag till och sov i en halv timme och ändå när jag vaknade så rullade stora tårar ner för min kind och samma bilder snurrade i mitt huvud.......fyyyy.


Men sen igår natt när jag kröp i säng av utmattning vid tolvtiden somnade jag som en prinsessa och va minsan i paradiset :P

puss och kram allesammans  

               

Presentation


Finskatrollet och hennes familjs vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards